Du kan klage over kommunens afgørelser i sager om særlig støtte til børn og unge. Du har ret til at få afgørelsen på skrift og til at få en begrundelse for afgørelsen.

Du skal

  1. Bruge dit MitID
  2. Dit barns cpr. nr.
  3. Dit telefon nr.
  4. Din e-mailadresse

Sådan gør du

  1. Klik på "Send din klage til Familieafdelingen"
  2. Log ind med MitID
  3. Udfyld felterne
  4. Send blanketten
  5. Afvent din kvittering på e-mail

Ofte stillede spørgsmål

  • Hvad kan jeg klage over til Familieafdelingen?

    Du kan klage over kommunens afgørelser i sager om særlig støtte til børn og unge efter Servicelovens kapitel 11.

  • Hvad er klagefristen?

    Fristen for at klage er 4 uger, fra du har modtaget afgørelsen.

  • Hvem skal jeg klage til?

    Når vi modtager din klage, sender vi den til den afdeling, som har sendt afgørelsen til dig.

  • Hvad sker der, når vi har modtaget din klage?

    Vi vurderer din afgørelse igen, når vi har modtaget en klage.

    Hvis afgørelsen ikke ændres, sender vi din klage til endelig afgørelse i Ankestyrelsen.

Sidst opdateret: