Det er frivillige, som får det til at ske i Vejle Kommune. Derfor fortjener de en hyldest!

Hver dag gør frivillige en kæmpe forskel i foreningerne i Vejle Kommune.

Det gælder træneren, som hepper og motiverer spillerne på banen, kasseren, der holder styr på spejdernes midler, eller bestyrelsesmedlemmet, som tænker i tiltrækning og fastholdelse af medlemmer.

Og der er flere endnu. Men fælles for de frivillige er, at de får det til at ske. Derfor sætter Vejle Kommune fokus på de frivillige i kampagnen ’Fantastiske frivillige’, som Bevæg dig for livet i Vejle Kommune er en del af.

Se videoerne nedenfor og få indblik i, hvad der motiverer nogle af de frivillige.

Måske du får lyst til at blive frivillig? Eller skabe en aktivitet i dit lokalområde?

Læs mere om at blive frivillig her https://www.vejle.dk/borger/oplev-og-fritid/frivilligt-arbejde/

Allan hjælper børn med funktionsnedsættelse ind i Gårslev Gymnastikforening, hvor han er træner på Gårslev Elhockey
Jørgen er frivillig i Give Skulpturby - i gennem 40 år!
Anette og Karl er spejderledere i Ørnebjerg Spejdergruppe - noget, der skaber glæde for dem og børnene