Udfyld formularen herunder senest d. 14. august 2023

Vejle Kommunes Kulturpriser består af to priser

Kulturprisen - går til en person, organisation eller forening, som gennem et kulturelt virke af høj kvalitet har ydet et enestående bidrag til kulturlivet i Vejle kommune i det forgangne år (2022).

Initiativprisen - gives for det nye, eksperimenterende initiativ, der bidrager til, at Vejle Kommunes kulturliv sætter nye standarder og prøver nye ting af.

Du kan indstille både personer, organisationer og foreninger til priserne.

Du indstiller til begge priser via formularen. Du behøver ikke specificere, hvilken en af priserne du indstiller til, da juryen efterfølgende vil lave fordelingen på de 2 priser (du er dog velkommen til at komme med et forslag i din indstilling).

Tak for din indstilling af kandidat til Vejle Kommunes Kulturpris 2023.

Vi håber at se dig til overrækkelsen torsdag d. 1. september på Rådhustorvet i Vejle kl. 19:00.

Se programmet på www.vejle.dk/kulturpris.

Jeg indstiller:

Du mangler at indtaste navn på den person, organisation eller forening, du vil indstille
Du mangler at udfylde e-mail på den, du nominerer.

Begrundelse (VIGTIGT)

I indstillingen beskriver du din kandidat og begrunder, hvorfor vedkommende fortjener en af Kulturpriserne.

- Du kan med fordel overveje følgende spørgsmål: Hvordan fremmer kandidaten fællesskabet i kommunen? Hvem har glæde af det? Hvad ville der komme til at mangle, hvis kandidaten ikke ydede indsatsen?
Du mangler at begrunde eller uddybe din indstilling

Mine kontaktoplysninger

Du mangler at skrive dit navn
Du mangler at skrive dit telefonnummer