Vil du køre gratis til Vejle? Find dit nærmeste blafferstoppested, op med tomlen og kør med. Det koster gratis, og jo flere I samles i bilen, desto bedre for klimaet.

MARTINS 3 GODE RÅD TIL DIG, DER BLAFFER

PSSST! VIL DU VINDE BILLETTER TIL JELLING MUSIKFESTIVAL OG ROCK I BYPARKEN?

Kombineret foto af logoer for Jelling Musikfestival 2024 og Vejle Musik Teater

Følg vores instagram @vejlekommune og send os et billede eller en video af din blaffertur til CHSNY@vejle.dk

OBS! Du må IKKE lave en TikTok. Det må vi ikke bruge som offentlig myndighed.

Vi vælger de bedste, sjoveste og mest kreative fotos eller videoer og offentliggør dem på vores Instagram. Vinderne får direkte besked.

Det kæmper I om at vinde:

• 5 dagsbilletter til JELLING MUSIKFESTIVAL 2024.
  • 5 partoutbilletter til ROCK I BYPARKEN 2024.

PS! Lige nu har vi opsat blafferstoppesteder i Jelling, Brandbjerg og Vejle, men du må også meget gerne deltage i konkurrencen, hvis du hellere vil blaffe fra Give, Egtved, Børkop eller et helt fjerde sted i Vejle Kommune.

Har du gode idéer til blafferstoppesteder andre steder i kommunen, så giv os dit forslag.

KONKURRENCEN SLUTTER 1. MAJ KL. 12.00. VINDERNE FÅR BESKED HURTIGST MULIGT EFTER.

Du finder reglerne for at deltage herunder.

5 DO’S AND DON’TS:

1. Vi elsker fed musik, MEN vi er en myndighed. Så... Suspekt, Tessa, Ude af Kontrol og andre kunstnere, der synger om kønsorganer, drab, narko og sex er et NO GO!
  2. Vælger du at lave en video, må den max. være 59 sekunder lang. Less is more!
  3. Vi elsker kreativitet og humor – så giv den gas!
  4. Du er selvfølgelig i centrum, men vi vil også rigtigt gerne være med. Så husk at tagge os: @vejlekommune.
  5. Brug hashtagget #vejleblaffer.

FIND DIT NÆRMESTE BLAFFERSTOPPESTED

Charlotte Nygaard Kommunikationsansvarlig i Teknik & Miljø