Længes du efter mere energi, mentalt overskud eller mod til at sige til og fra? Så er kurset Ha’ det godt for kvinder måske noget for dig. På kurset er der fokus på søvn, mad, drømme, indre balance, kroppen, ydre og indre kommunikation og mange andre spændende emner.

Hver gang vil der være:

• Et oplæg om dagens emne
  • En halv times hjernetræning samt øvelser med fokus på mindfulness og kropsbevidsthed
  • Opgaver, redskaber og fælles snak, der giver rum for refleksion og at deltageren inddrager sig selv i emnerne.

Er kurset noget for mig?

Kurset er for dig, som har behov for et løft til bedre trivsel og sundhed.

Vi holder et tilsvarende kursus, hvor der er tolk på. Se mere her Ha’ det godt med tolk

Kurset egner sig ikke til dig, der har et ubehandlet misbrug eller moderat til svær psykisk lidelse.
Når du melder dig til kurset, får du tid til en samtale med en sundhedskonsulent. Sammen finder I ud af, om kurset er det rigtige for dig eller om der er andre tilbud, der passer bedre til dine behov.

Hvor foregår kurset?

Vejle Bibliotek, Willy Sørensens Plads 1, 7100 Vejle

Hvornår foregår kurset?

Tirsdage fra kl. 9.30-12.30, fra den 20. februar til 21. maj 2024.

Max. 12-15 deltagere.

Der er ikke flere pladser på dette hold. Nyt hold starter i september 2024. Du er meget velkommen til at kontakte os for at komme på venteliste til det næste hold.

Vil du vide mere eller tilmelde dig?

Charlotte Overbeck Sundhedskonsulent
Send e-mail telefon 21 53 69 88
Rikke Bleeg Christiansen Sundhedskonsulent
Send e-mail mobil 92 43 29 72

Kurset er et samarbejde mellem Sundheds- og Forebyggelsesafdelingen i Vejle Kommune og Vejle Bibliotek.