Ofte stillede spørgsmål om Udeliv

  • Hvad kan jeg på udeliv.vejle.dk?

    Få et overblik over interessante muligheder i naturen på et kort, samt booke udvalgte steder. 

  • Hvordan opretter jeg mig som bruger så jeg kan booke?

    For at oprette en bruger kan du følge dette link.

  • Hvordan finder jeg ud af om jeg allerede har en bruger?

    Vi er overgået til et nyt Udeliv site maj 2020. I den forbindelse er alle brugere blevet overført.

    Du kan tjekke om du allerede har en bruger ved at forsøge at logge ind her med den mail eller det telefonnummer du har brugt til det tidligere Udeliv. Hvis du får en besked om, at du allerede er tilmeldt holdet, betyder det, at du har en bruger.

  • Kan det passe, at jeg kan se faciliteterne i Udeliv og deres kalender, men skal booke i et andet system?

    Ja. 

    Udeliv viser faciliteter.

    Booking foregår i Conventus. 

    Ved at trykke på ikonet med en kalender kommer du til systemet Conventus.

    Ved strande og parker skal du pt. skrive en mail til os for at booke. Der gælder forskellige regler for stederne og dem kan du se på den enkelte facilitet under ”regler for brug”.  

  • Kan jeg få mine penge tilbage?

    Som udgangspunkt nej. Hvis der er særlige omstændigheder, der gør, at du ikke har været i stand til at benytte din booking så tag kontakt til os, så finder vi ud af det. Det kan være problemer med strøm til Vinterbadet, en defekt lås, akut opstået sygdom eller lignende.  

  • Hvordan annullerer jeg en booking?

    Har du foretaget en betalingsbooking kan du ikke selv annullere den.

    Hvis du skal annullere fx et shelter, kan du finde et link til at annullere i din kvitteringsmail. Vi sætter stor pris på at du annullerer en booking, hvis du alligevel ikke får brug for den, så den kan komme andre til gavn. 

  • Hvordan ved jeg om en facilitet skal bookes?

    • Der kan være en ”start booking" knap
    • En kalender indikerer, at faciliteten skal bookes 
    • I teksten, der beskriver faciliteten vil der stå, hvis den skal bookes via mail. 

    Hvis du er i tvivl er du velkommen til at tage kontakt til os. 

    Følgende skal bookes før brug:

     

  • Hvordan får jeg en ny adgangskode?

    Du får en ny adgangskode ved at vælge den facilitet du gerne vil booke via Udeliv, trykke start booking - du bliver ledt over i Conventus - og skal derefter trykke "glemt adgangskode". 

Sidst opdateret: