Hvis din cykel kører på el og ikke rugbrødsmotor, kan du nu gratis lade den op undervejs.

Rækkeviddeangst er ikke kun forbeholdt elbilsejere... Vi på elcykler kender også til det, uanset om det er på vej til/fra arbejde, indkøbsturen eller en tur i det blå med familien.

Heldigvis er der mange virksomheder og offentlige steder fordelt på tværs af kommunen, hvor det er muligt at lå ladet batteriet op - endda helt gratis.

Se på kortet nedenfor, her finder du de nødvendige oplysninger, fx om stikket befinder sig inde eller ude, samt åbningstid og kontaktoplysninger. For alle steder gælder det, at du selv skal medbringe laderkabel til dit batteri.

Hold øje med logoet for elcykelladestander i Vejle Kommune. Vi er i gang med at sætte dem op.

Har du brug for luft, lappegrej og lignende

Følg linket herunder, og find en samlet oversigt over steder og virksomheder i Vejle Kommune, hvor du gratis kan låne cykelpumpe, få lappegrej, tanke eller købe drikkevand, få cykelkort og adgang til toilet eller viden om, hvor du finder det nærmeste toilet.

Bike Friends Vejle - Visit Vejle

Hvorfor? Jo, fordi "I Vejle cykler vi" - også på el!