icon-Erhvervstilladelser-og-bevillinger Ekspropriation

Ekspropriation Damhaven etape 4 - Bleggardsgade 38, 7100 Vejle

ÅSTEDSFORRETNING

Vejle

Ekspropriation af rettigheder til nye regn- og spildevandsledninger ved Damhaven - Koldingvej.

I forbindelse med separatkloakering af området ved Damhaven - Koldingvej afholder Vejle Kommune åstedsforretning onsdag d. 26. juni 2024 som forberedelse til etablering af nye regn- og spildevandsledninger ved Damhaven - Koldingvej.

Under åstedsforretningen besigtiges den berørte ejendom, og omfanget af den påtænkte rettighedserhvervelse påvises overfor ejer og eventuelle brugere, der kan fremsætte bemærkninger, indsigelse mv. til projektet.

Åstedsforretningen begynder kl. 9:00 ved indkørslen til Bleggaardsgade 38, 7100 Vejle

Åstedsforretningen omfatter de ejere og brugere, der er nævnt i arealfortegnelsen

Arealfortegnelsen og kortmateriale mv. er fremlagt til gennemsyn hos Vejle Kommune, Kirketorvet 22, 7100 Vejle i tiden fra 28. maj til 26. juni 2024 samt her:
Se Ekspropriation - Spildevandsprojekt

Denne annonce er til underretning for enhver, der som ejer, bruger, panthaver eller anden egenskab har en retlig interesse at varetage i anledning af ekspropriation.

Kristine Thorsen Miljøsagsbehandler
Send e-mail telefon 76 81 24 45